Wie viel kostet? Czyli ile kosztuje pozycjonowanie na rynku niemieckim i jakie są efekty za wydane euro €

Wie viel kostet? Czyli ile kosztuje pozycjonowanie na rynku niemieckim i jakie są efekty za wydane € euro.

Prezentowany przez nas case study z pozycjonowania na rynku niemieckim dotyczy firmy usługowo-produkcyjnej świadczącej swoje usługi tylko i wyłącznie na rynku niemieckim. Grupą docelową firmy naszego klienta są raczej klienci indywidualni rzadziej Firmy. Widoczność według SISTRIX Ruch organiczny według ahrefs (zawyżony-Bullshit)   Jak widać na załączonych obrazkach klient był w nie najlepszej sytuacji po odejściu z agencji która go pozycjonowała. Profil linków …

Continue Reading
SEO czy reklamy Google Ads - jaką taktykę wybrać na rynek niemiecki?

SEO czy reklamy Google Ads – jaką taktykę wybrać na rynek niemiecki?

W dzisiejszych czasach strona internetowa jest prawdziwą wizytówką naszej firmy. Jak się jednak okazuje – sama witryna nie jest już wystarczająca. Do dobrego jej prosperowania niezbędne są wszelkie formy promocji, które skutecznie przyciągną nowych klientów. Przedsiębiorcy często stoją przed wyborem, który może zaważyć o przyszłych losach ich firmy: zdecydować się na Reklamy Google Ads czy może SEO? W dalszej części …

Continue Reading
Pozycjonowanie na Niemcy bez link building’u? Czy to w ogóle możliwe?

Pozycjonowanie na Niemcy bez link building’u? Czy to w ogóle możliwe?

Jakie korzyści przynosi Link building?Jak skutecznie linkować?Jak zdobywać linki z niemieckich Stron internetowych?Czy to wszystko ma wpływ na SEO? Dzisiaj odpowiemy na wszystkie nurtujące Cię pytania! Korzyści Link buildingu i jego wpływ na Google Zacznijmy od tego, że linki są nadal jednym z najważniejszych czynników rankingowych Google. Te niepozorne elementy wpływają na hierarchię witryny i sprawiają, że treść na Twojej …

Continue Reading
Jakie metody płatności w 2021 roku preferuje niemiecki klient sklepów internetowych?

Jakie metody płatności w 2021 roku preferuje niemiecki klient sklepów internetowych?

Trendy w metodach płatności online i najważniejsze systemy płatności dla rynku E-Commerce w Niemczech. W tym wpisie przyjrzymy się bliżej sytuacji płatniczej w niemieckim handlu internetowym.    Jak donosi EHI Retail Institute Köln, jeśli chodzi o e-commerce, niemieccy klienci od lat najchętniej kupują na rachunek, czyli przez tak zwane „płać później”. 32,8 proc. wszystkich zakupów online płaconych jest tą metodą. To …

Continue Reading
Jaką platformę e-commerce warto wybrać na rynek niemiecki? – Ranking najlepszych 2021!

Jaką platformę e-commerce warto wybrać na rynek niemiecki? – Ranking najlepszych 2021!

Bez wątpienia Niemcy są jednym z najpopularniejszych kierunków firm z branży e-commerce, nie tylko tych polskich. Właśnie dlatego, wybierając niemiecki rynek, warto postawić na dobrą i sprawdzoną przez innych użytkowników platformę – listę tych szczególnie polecanych prezentujemy poniżej. PrestaShop Kompletność, innowacyjność oraz przede wszystkim skuteczność – właśnie tym charakteryzuje się PrestaShop. Jest to system który odznacza się niezwykle rozbudowaną społecznością, jak …

Continue Reading
Najpopularniejsze internetowe porównywarki cen w Niemczech 2021

Najpopularniejsze internetowe porównywarki cen w Niemczech 2021

Jeżeli mówimy o niemieckim rynku E-commerce to ogromna część transakcji rozpoczyna się za posrednictwem internetowych porównywarek cen. Czy warto pojawiać się w niemieckich porównywarkach cen? Społeczeństwo zza naszej zachodniej granicy bardzo chętnie korzysta podczas zakupów przez internet z porównywarek cen. Dodam nawet, że niemieckie portale tzw. Preisvergleich są bardzo często używane przez klientów austriackich i szwajcarskich. Niemieckie porównywarki są szczególnie …

Continue Reading
Jak zacząć sprzedawać na niemieckich portalach aukcyjnych typu allegro?

Jak zacząć sprzedawać na niemieckich portalach aukcyjnych typu allegro?

Jak się nazywa niemieckie Allegro? Wiadomo nie od dziś, że nasi zachodni sąsiedzi bardzo lubią robić zakupy w Internecie. Cenią oni sobie wiele licznych atutów, takich jak duża wygoda kupowania różnych produktów, możliwość korzystania z bezpiecznych transakcji błyskawicznych czy też dostęp do bardzo wielu sprzedających posiadających różnorodne oferty. Nic więc dziwnego, że coraz większe grono polskich przedsiębiorców decyduje się na …

Continue Reading
Od czego zależy kolejność w rankingu niemieckiej wyszukiwarki Google.de?

Od czego zależy kolejność w rankingu niemieckiej wyszukiwarki Google.de?

Prowadzenie strony internetowej nakierowanej na rynek niemieckojęzyczny, czyli dla odbiorców z krajów, takich jak między innymi Niemcy, Austria i Szwajcaria, pod wieloma względami jest podobne do prowadzenia serwisu w Polsce. Istotne jest zadbanie o niemiecką wersję językową strony oraz o dostarczanie odbiorcom wartościowych treści i informacji. Podobnie jak w Polsce, również w krajach niemieckojęzycznych istotną sprawą jest zadbanie o odpowiednio …

Continue Reading
Działania SEO na kraje niemieckojęzyczne należy zacząć od?

Działania SEO na kraje niemieckojęzyczne należy zacząć od?

Serdecznie witamy na naszym blogu, na łamach którego poruszane będą zagadnienia związane z szeroko pojętym SEO, promowaniem i pozycjonowaniem stron internetowym na rynku międzynarodowym. Bardzo ważną grupę stanowią odbiorcy z krajów niemieckojęzycznych. Działania z zakresu optymalizacji i skutecznego pozycjonowania stron internetowych tworzonych w tym języku lub posiadających niemiecką wersję językową są pod wieloma względami podobne do zasad SEO obowiązujących w …

Continue Reading