Jakie metody w płatności w 2021 roku preferuje niemiecki klient sklepów internetowych?

Trendy w metodach płatności online i najważniejsze systemy płatności dla rynku E-Commerce w Niemczech. W tym wpisie przyjrzymy się bliżej sytuacji płatniczej w niemieckim handlu internetowym.  Jak donosi EHI Retail Institute Köln, jeśli chodzi o e-commerce, niemieccy klienci od lat najchętniej kupują na rachunek, czyli przez tak zwane „płać później”. 32,8 proc. wszystkich zakupów online płaconych jest tą metodą. To …

Continue Reading

Jaką platformę e-commerce warto wybrać na rynek niemiecki? – Ranking najlepszych 2021!

Bez wątpienia Niemcy są jednym z najpopularniejszych kierunków firm z branży e-commerce, nie tylko tych polskich. Właśnie dlatego, wybierając niemiecki rynek, warto postawić na dobrą i sprawdzoną przez innych użytkowników platformę – listę tych szczególnie polecanych prezentujemy poniżej. PrestaShop Kompletność, innowacyjność oraz przede wszystkim skuteczność – właśnie tym charakteryzuje się PrestaShop. Jest to system który odznacza się niezwykle rozbudowaną społecznością, …

Continue Reading

Najpopularniejsze internetowe porównywarki cen w Niemczech

Jeżeli mówimy o niemieckim rynku E-commerce to ogromna część transakcji rozpoczyna się za posrednictwem internetowych porównywarek cen. Czy warto pojawiać się w niemieckich porównywarkach cen? Społeczeństwo zza naszej zachodniej granicy bardzo chętnie korzysta podczas zakupów przez internet z porównywarek cen. Dodam nawet, że niemieckie portale tzw. Preisvergleich są bardzo często używane przez klientów austriackich i szwajcarskich. Niemieckie porównywarki są szczególnie …

Continue Reading

Jak zacząć sprzedawać na niemieckich portalach aukcyjnych typu allegro?

Wiadomo nie od dziś, że nasi zachodni sąsiedzi bardzo lubią robić zakupy w Internecie. Cenią oni sobie wiele licznych atutów, takich jak duża wygoda kupowania różnych produktów, możliwość korzystania z bezpiecznych transakcji błyskawicznych czy też dostęp do bardzo wielu sprzedających posiadających różnorodne oferty. Nic więc dziwnego, że coraz większe grono polskich przedsiębiorców decyduje się na prowadzenie swojej działalności handlowej w …

Continue Reading

Od czego zależy kolejność w rankingu niemieckiej wyszukiwarki Google.de?

Prowadzenie strony internetowej nakierowanej na rynek niemieckojęzyczny, czyli dla odbiorców z krajów, takich jak między innymi Niemcy, Austria i Szwajcaria, pod wieloma względami jest podobne do prowadzenia serwisu w Polsce. Istotne jest zadbanie o niemiecką wersję językową strony oraz o dostarczanie odbiorcom wartościowych treści i informacji. Podobnie jak w Polsce, również w krajach niemieckojęzycznych istotną sprawą jest zadbanie o odpowiednio …

Continue Reading

Działania SEO na kraje niemieckojęzyczne należy zacząć od?

Serdecznie witamy na naszym blogu, na łamach którego poruszane będą zagadnienia związane z szeroko pojętym SEO, promowaniem i pozycjonowaniem stron internetowym na rynku międzynarodowym. Bardzo ważną grupę stanowią odbiorcy z krajów niemieckojęzycznych. Działania z zakresu optymalizacji i skutecznego pozycjonowania stron internetowych tworzonych w tym języku lub posiadających niemiecką wersję językową są pod wieloma względami podobne do zasad SEO obowiązujących w …

Continue Reading