Webway
Mühlweg 6
02826 Görlitz Deutschland
info@webway.pl
+49 152 23139884

Najlepsze narzędzia do działań SEO w Niemczech

Autor: admin
Data: 9 stycznia, 2022

W tym wpisie chcemy przedstawić naszą konfigurację narzędzi SEO na rynek niemiecki. Może to pomóc agencją SEO oraz freelancer’om, którzy pozycjonują strony internetowe za nasza zachodnią granicą.

Każdy, kto ma coś wspólnego z tworzeniem sklepów internetowych w Niemczech, a następnie ich pozycjonowaniem musiał słyszeć o narzędziu analitycznym Sistrix. Działania SEO w Niemczech należy rozpocząć od niego.

#1 SISTRIX

Ponieważ w SEO wszystko kręci się wokół widoczności to do naszej kategorii „SEO-Tool must have nr #1“ należy zaliczyć narzędzie SISTRIX. 25 lutego 2008, zaczął zbierać dane dla widoczności i od tego czasu niezawodnie dostarcza najdokładniejsze dane o widoczności w niemieckim internecie. Na początku co tydzień, teraz codziennie dostarcza najświeższe dane. Pełni on kluczową rolę przy pozycjonowaniu stron w Niemczech tzw. SEO.

Dla kogo dedykowany jest zestaw narzędzi SISTRIX?

Tool jest odpowiedni zarówno dla specjalistów SEO, jak i początkujących pozycjonerów-amatorów. Niedoświadczeni użytkownicy korzystają z szeregu podstawowych funkcji, podczas gdy profesjonaliści z branży SEO wykorzystują pełen potencjał oprogramowania. Zestaw narzędzi on-page i off-page jest szczególnie przydatny dla średnich i dużych firm w celu dogłębnej analizy własnej witryny internetowej oraz witryn konkurencji. Pozwala zaoszczędzić dużo czasu i ma znaczący wpływ na cenę pozycjonowania stron internetowych w Niemczech.

Sistrix jest jednym z wiodących narzędzi SEO na rynku europejskim i oferuje wiele różnych funkcji i modułów, dzięki którym można lepiej analizować i optymalizować witrynę internetowa.

1. Moduł SEO

Jest podstawowym zestawem narzędzi i zawiera wszystko, czego potrzebujesz do przeprowadzenia niezbędnych analiz SEO:

  • wskaźnik widoczności
  • monitorowanie rankingu
  • badanie słów kluczowych

2. Moduł Links

Za pomocą tego modułu sprawdzisz profil linków zwrotnych swojej witryny i konkurencji oraz dowiesz się czy możliwe jest w Niemczech skuteczne pozycjonowanie bez link buildingu.

3. Moduł Optimizer

Koncentruje się na analizie i optymalizacji on-page SEO. Optymalizacja on-page to przeprowadzane w obrębie witryny zmiany, które również zwiększają widoczność w Google.de

Moduł Optimizer obsługuje analizy na stronie, sprawdzając witrynę i przedstawiając listę sugestii i ulepszeń. Są one przedstawiane priorytetowo, tak abyś mógł skoncentrować się na punktach, które obiecują największy sukces SEO. Jeżeli na stronie pojawią się również błędy techniczne, możesz je odkryć za pomocą robota SISTRIX.

4. Moduł Ads

Wspiera ustawienia i konfigurację reklam Google. Za pomocą tego modułu można analizować Google Ads, Google Shopping i Display. Sistrix może to zrobić dla dowolnego adresu URL czyli również dla stron internetowych konkurencji. Sistrix wspiera zarówno niemieckie SEO oraz reklamy Google Ads.

5. Moduł Social

W dzisiejszym świecie media społecznościowe są kluczowym czynnikiem w marketingu internetowym. Moduł Social służy do analizy sygnałów społecznościowych na Facebooku, Twitterze, Pinterest i LinkedIn. Moduł  pomaga w znalezieniu popularnych treści w sieciach społecznościowych na podstawie słów kluczowych i obserwowaniu sygnałów z mediów społecznościowych.

6. Moduł Marketplace

W lutym 2016 roku Sistrix zaczął analizować i mierzyć wyniki wyszukiwania w Amazon. Zadaniem tego modułu jest wspieranie sprzedawcy na niemieckiej platformie Amazon czyli takie niemieckie allegro.

Teraz czas na trochę dokładnych danych jakie oferuje ten Tool.

SISTRIX to dostęp do największej i najbardziej aktualnej bazy danych analiz SERP oraz słów kluczowych w Europie

Wielkości bazy danych: Liczba słów kluczowych z regularnie rejestrowanymi rankingami:

Niemcy 100.000.000 Keywords

Francja, Włochy, Hiszpania, Anglia po 52.000.000 Keywords dla każdego kraju

USA 22.300.000 Keywords

Austria, Szwajcaria po 17.000.000 Keywords dla każdego kraju

Holandia 10.000.000 Keywords

Polska 9.500.000 Keywords

Brazylia 8.400.000 Keywords

Turcja 7.800.000 Keywords

i jeszcze wiele krajów dla każdego kraju po 1.000.000 Keywords

#2 SURFER SEO

Doskonale wiemy, że „Content is King“ i dlatego „SEO-Tool must have nr #2“ to Surfer SEO. Tworzenie treści z Surfer SEO jest znacznie prostsze.

#3 AHREFS

Wiadomo, kombajn ahrefs „SEO-Tool must have nr #3“ bardzo pomocny do profesjonalnego Link Buildingu na rynku niemieckim.

Przeczytaj również

Wielka fala roszczeń odszkodowawczych w Niemczech z powodu Google Fonts

W ostatnim czasie jest wiele roszczeń o odszkodowania na terenie Niemiec od osób prywatnych i agencji z powodu czcionek Google. Próbują wyciągnąć pieniądze od operatorów stron internetowych kierowanych do niemieckich odbiorców na podstawie wyroku niemieckiego sądu LG Monachium. Wszystko za sprawą tego, że 20 stycznia 2022 r. Sąd Okręgowy w Monachium I potwierdził w swoim […]

Zobacz
Struktura witryny w pozycjonowaniu stron internetowych w Niemczech

Specyfika pozycjonowania stron internetowych w Niemczech nieco różni się od tego samego procesu dla witryn w Polsce. Zmienne czynniki można zauważyć już na samym początku układania strategii na rynku zagranicznym. Kompleksowy projekt warto rozpocząć od wyboru najistotniejszej części witryny – struktury. Wyróżnia się: Krajową witrynę najwyższego poziomu Podkatalogi dla poszczególnych państw Subdomeny dla danego kraju […]

Zobacz
Social Media Marketing w Niemczech - czy warto w niego inwestować?

Social Media - w dzisiejszych czasach każdy ma z nimi do czynienia na co dzień. Bezwzględne statystyki pokazują, że przeciętny Europejczyk na media społecznościowe poświęca około dwóch godzin dziennie. Czy to dużo? Może się wydawać, że nie. Sytuacja diametralnie się zmienia, kiedy pod lupę weźmiemy dłuższy okres czasu. Amerykańska agencja marketingowa Mediakix obliczyła, że każdy […]

Zobacz
Tworzenie niemieckich treści przez sztuczną inteligencję

Rozwój sztucznej inteligencji (z ang. artificial intelligence) osiągnął już punkt, w którym przy content marketingu nie da się już praktycznie odróżnić tekstów maszyny od treści człowieka. Niezależnie od tego, czy są to posty na blogu czy w mediach społecznościowych, wszelkiego rodzaju reklamy lub opisy produktów. Jest bardzo prawdopodobne, że miałeś kontakt z treściami generowanymi przez sztuczną inteligencję, nie […]

Zobacz
Najlepsze narzędzia do działań SEO w Niemczech

W tym wpisie chcemy przedstawić naszą konfigurację narzędzi SEO na rynek niemiecki. Może to pomóc agencją SEO oraz freelancer’om, którzy pozycjonują strony internetowe za nasza zachodnią granicą. Każdy, kto ma coś wspólnego z tworzeniem sklepów internetowych w Niemczech, a następnie ich pozycjonowaniem musiał słyszeć o narzędziu analitycznym Sistrix. Działania SEO w Niemczech należy rozpocząć od […]

Zobacz
pencilusersrocket linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram