W tym wpisie chcemy przedstawić naszą konfigurację narzędzi SEO na rynek niemiecki. Może to pomóc agencją SEO oraz freelancer’om, którzy pozycjonują strony internetowe za nasza zachodnią granicą.
Każdy, kto ma coś wspólnego z tworzeniem sklepów internetowych w Niemczech, a następnie ich pozycjonowaniem musiał słyszeć o narzędziu analitycznym Sistrix. Działania SEO w Niemczech należy rozpocząć od niego.
#1 SISTRIX
Ponieważ w SEO wszystko kręci się wokół widoczności to do naszej kategorii „SEO-Tool must have nr #1“ należy zaliczyć narzędzie SISTRIX. 25 lutego 2008, zaczął zbierać dane dla widoczności i od tego czasu niezawodnie dostarcza najdokładniejsze dane o widoczności w niemieckim internecie. Na początku co tydzień, teraz codziennie dostarcza najświeższe dane. Pełni on kluczową rolę przy pozycjonowaniu stron w Niemczech tzw. SEO.
Dla kogo dedykowany jest zestaw narzędzi SISTRIX?
Tool jest odpowiedni zarówno dla specjalistów SEO, jak i początkujących pozycjonerów-amatorów. Niedoświadczeni użytkownicy korzystają z szeregu podstawowych funkcji, podczas gdy profesjonaliści z branży SEO wykorzystują pełen potencjał oprogramowania. Zestaw narzędzi on-page i off-page jest szczególnie przydatny dla średnich i dużych firm w celu dogłębnej analizy własnej witryny internetowej oraz witryn konkurencji. Pozwala zaoszczędzić dużo czasu i ma znaczący wpływ na cenę pozycjonowania stron internetowych w Niemczech.
Sistrix jest jednym z wiodących narzędzi SEO na rynku europejskim i oferuje wiele różnych funkcji i modułów, dzięki którym można lepiej analizować i optymalizować witrynę internetowa.
1. Moduł SEO
Jest podstawowym zestawem narzędzi i zawiera wszystko, czego potrzebujesz do przeprowadzenia niezbędnych analiz SEO:
- wskaźnik widoczności
- monitorowanie rankingu
- badanie słów kluczowych
2. Moduł Links
Za pomocą tego modułu sprawdzisz profil linków zwrotnych swojej witryny i konkurencji oraz dowiesz się czy możliwe jest w Niemczech skuteczne pozycjonowanie bez link buildingu.
3. Moduł Optimizer
Koncentruje się na analizie i optymalizacji on-page SEO. Optymalizacja on-page to przeprowadzane w obrębie witryny zmiany, które również zwiększają widoczność w Google.de
Moduł Optimizer obsługuje analizy na stronie, sprawdzając witrynę i przedstawiając listę sugestii i ulepszeń. Są one przedstawiane priorytetowo, tak abyś mógł skoncentrować się na punktach, które obiecują największy sukces SEO. Jeżeli na stronie pojawią się również błędy techniczne, możesz je odkryć za pomocą robota SISTRIX.
4. Moduł Ads
Wspiera ustawienia i konfigurację reklam Google. Za pomocą tego modułu można analizować Google Ads, Google Shopping i Display. Sistrix może to zrobić dla dowolnego adresu URL czyli również dla stron internetowych konkurencji. Sistrix wspiera zarówno niemieckie SEO oraz reklamy Google Ads.
5. Moduł Social
W dzisiejszym świecie media społecznościowe są kluczowym czynnikiem w marketingu internetowym. Moduł Social służy do analizy sygnałów społecznościowych na Facebooku, Twitterze, Pinterest i LinkedIn. Moduł pomaga w znalezieniu popularnych treści w sieciach społecznościowych na podstawie słów kluczowych i obserwowaniu sygnałów z mediów społecznościowych.
6. Moduł Marketplace
W lutym 2016 roku Sistrix zaczął analizować i mierzyć wyniki wyszukiwania w Amazon. Zadaniem tego modułu jest wspieranie sprzedawcy na niemieckiej platformie Amazon czyli takie niemieckie allegro.
Teraz czas na trochę dokładnych danych jakie oferuje ten Tool.
SISTRIX to dostęp do największej i najbardziej aktualnej bazy danych analiz SERP oraz słów kluczowych w Europie
Wielkości bazy danych: Liczba słów kluczowych z regularnie rejestrowanymi rankingami:
Niemcy 100.000.000 Keywords
Francja, Włochy, Hiszpania, Anglia po 52.000.000 Keywords dla każdego kraju
USA 22.300.000 Keywords
Austria, Szwajcaria po 17.000.000 Keywords dla każdego kraju
Holandia 10.000.000 Keywords
Polska 9.500.000 Keywords
Brazylia 8.400.000 Keywords
Turcja 7.800.000 Keywords
i jeszcze wiele krajów dla każdego kraju po 1.000.000 Keywords
#2 SURFER SEO
Doskonale wiemy, że „Content is King“ i dlatego „SEO-Tool must have nr #2“ to Surfer SEO. Tworzenie treści z Surfer SEO jest znacznie prostsze.
#3 AHREFS
Wiadomo, kombajn ahrefs „SEO-Tool must have nr #3“ bardzo pomocny do profesjonalnego Link Buildingu na rynku niemieckim.